Pagina's

woensdag 24 februari 2016

Bah, verkouden

Zo, mijn lief was gisteren even niet lekker van de verkoudheid, en sinds vanochtend ben ik aan de beurt...
Heb maar besloten om morgen thuis te gaan werken, want met een snotneus en tranende ogen is het zonder zakdoekjes niet te doen!

Nu was ik gisteren begonnen met het hondje uit het thema van de laatste De 10 leukste... en zojuist kwam ik iets anders leuks tegen: Mandala's haken!






(Deze twee voorbeelden heb ik gevonden en op mijn Pinterest pagina geplaatst onder Haak ideeën)
Lijkt mij echt super gaaf om te maken! Zeker omdat ik dol ben op kleurtjes!
Misschien ga ik hier ook wel een thema van maken voor De 10 leukste... 

Eigenlijk heb ik al een aantal projecten liggen die eerst afgemaakt moeten worden, maar het kriebelt! Ik wil alles wel maken! Eerst het lieve hondje, en dan hopen dat ik daarmee snel van die vervelende verkoudheid af ben ;)

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten